Skydds Änglar

Jag vet att det var ett tag sen det kom upp något här nu. Förlåt! Men det har varit så mycket jobb att jag lagt allt åt sidan. Men nu har jag lagt in lite bilder på min dator så jag kan lägga upp dom här.

Jag skulle sponsra ett lotteri med smycken och gjorde en av dessa änglar till det. Den andra gav jag bort till min kära mamma. Tycker dom blev himla söta! Domma gjorde jag som halsband men tog halsbandet lite kortare än jag brukar göra mina andra.

Kan avslöja att jag har gjort en hel del örhängen i helgen till en marknad/utställning som jag ska på. Ska göra lite annat med men det har jag inte hunnit göra än :) Håller på att göra drömfångare som örhängen och halsband också. Kan tala om att det blir så läckert!




Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0