Insiration till andra

Hej på er!
Som ni kanske märkt så har jag inte lagt upp något här på säkert över ett år. Anledningen är att jag inte haft tid att tillverka smycken. Och jag har tappat inspiration med detta. Så därför har det stått stilla här. Har även glömt bort min blogg.

Har sett att jag fått kommentarer om att ni velat köpa. Har totalt missat dessa! Ber om ursäkt för detta! Men jag har inte sett dom. Men jag antar att nu som skickat förståt eftersom ni inte fått något svar tillbaka. Förlåt! 

Jag tänkte nu att denna bloggen får ligga kvar och vara en inspirations källa för er. Kanske blir ni sugna på att göra er ett eget smycke och behöver lite insiration. Då får ni gärna kolla här. Att tillverka smycken är väldigt roligt pch kan vara mycket pilligt beroende på vad man vill ha. Men det är roligt.

Hoppas ni kan hitta något fint nu vill tillverka själva eller bara titta runt på alla fina smycken som finns här. Alla smycken jag hade över har jag sålt iväg på loppisar. Och vissa har jag gett bort. 

Ha det bäst! // Linnéa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0