Städ time!

Hade tänkt jag skulle göra smycken idag men det blev inte som jag tänkt mig. Jag städade bland mina smyckesgrejer istället kändes mycket roligare! Och oj! Vilka roliga grejer jag hittade då! Kom massa idéer av alla saker jag hitta. Så roligt!

Tänkte jag skulle lagt upp alla mina paket jag beställt men jag slet upp dom å börja göra smycken direkt så det sket sig med det. Men det kommer ju ändå upp här eftersom ni får se det färdiga resultatet. Det kliade så dant i fingrarna så jag var bara tvungen att sätta igång å tillverka.

Kommer kanske inte bli så mycket nya smycken i veckan då jag har lite beställningar som jag måste fixa. Men dom smyckerna kommer komma upp här också.


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0