Massor av smycken

Det har varit lite dött här på bloggen ett tag då jag har jobbat massor eftersom folk är på semester osv så det har inte blivit så mycket gjort med mina smycken. Sen har jag semester nu och då tycker man ju att det ska finnas tid men istället har jag varit iväg på små semestrar.

Igår fick jag ett riktigt ryck och gjorde massor av smycken. 10 stcken olika har jag gjort!
Varav 2 är halsband, 2 armband, 2 ringar och 4 örhängen. Vissa är dubletter för jag ville behålla några själv hihi!
Ska försöka göra flera under veckan om jag hinner har lite att göra nu de sista dagarna av semestern.

Ska fota och lägga upp dom nya smyckerna här också så ni kan se vad som tillverkats i tomteverkstan =)




Ha det så bra folks!
Glöm inte kika in och kolla när mina nya smycken rullar in!

Kommentarer
Postat av: Sam

thanks for the post guys..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.



2011-07-07 @ 04:40:53
URL: http://www.smycken.dk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0