Äntligen

Nu har jag äntligen lagt upp något här. Har inte haft några nya idéer sen har det vart lite annat i vägen.  Men det kommer komma upp flera smycken snart. Nu flyger det idéer i huvudet på mig.

Börjar byta ut läderbanden mot kedjer nu men det går fortfarande att få läderband om man hellre vill ha det.

Har lite funderingar på att börja göra handsmycken. Gjorde ju ett till mig själv när jag var på kurs. När vi kom dit visste jag inte vad jag ville göra alla gjorde halsband, armband och ringar men jag ville göra nåt annat som jag inte hade gjort innan. Det var då jag såg handsmycket kursledaren hade så då blev mitt till. Tycker det blev riktigt läckert! Lägger upp en bild så ser ni vad jag kanske kommer börja göra.



Har tyvärr ingen bild på bara smycket så ni får ursäkta min snygga bild! Så här ser det ut iaf. Tycker det är ur läckert!

Ha det bra




Kommentarer
Postat av: Frida S

Skitsnyggt! Satsa på det! Kram

2010-04-12 @ 14:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0