Ännu mer grejer

Idag fick jag mitt sista paket med smyckes tillbehör..Dock var det inte vad jag hade tänkt mig riktigt..Hade tänkt lite eller rättare sagt väldigt mycket fel på måtten på det jag beställt. var betydligt mycket mindre än vad jag trott. Så jag får nog leta vidare efter nåt som passar måtten jag vill ha. Ska börja göra lite smycken på måndag. Hoppas jag verkligen orkar. Fick hoppa in å jobba idag det som skulle vart 5 timmar blev 9 timmar. Hade räknat med att vila upp mig eftersom jag jobbar 11 timmar imorgon och 9 timmar på söndag. Om jag inte orkar göra smycken på måndag så får jag göra det ändå så det kommer upp lite nytt här! =)

Ha en bra fredags kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0