Nu kör vi!

Hej igen!

Var ju ett tag sen jag var här nu..hade tappat suget lite grann men nu är jag igång igen. Har gjort lite smycken till mig själv då jag fått lite nya idéer. Har även fått lite julklapps idéer som ska göras eller rättare sagt stansas som kan köpas. Som vanligt kommer det mesta finnas på Elkedjan i Vetlanda (nu Elbutik) där jag har ett ställ med smycken för er som vill titta på dom.
Ska kanske inhanlda alla plattor och grejer som behövs sen kommer det komma upp grejer allt eftersom :) Har även lite smycken jag gjort till mig själv då jag ville ha något nytt som jag kommer lägga upp. Dom kan jag även göra till er som är intresserade.

Ha det så bra! Nu ska jag kolla vidare på grejer jag ska shoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0