Nu så!

Har suttit och ändrat en massa nu här. Kanske inte så mycket som ni tänker på. Men iaf så är alla priser borta då jag ska ha en mer personlig blogg har jag tänkt. Undrar ni över något eller är intresserade av ett smycke så tveka inte att höra av er. Skicka till [email protected]

Skulle det stå en annan mail adress än den som jag skrivit här så skicka inte till den då den inte finns mer. Tror jag gått igenom allt och ändrat om men man vet ju aldrig om man råkat missa :)

Ska lägga upp lite nytt jag gjort snart också. Har inte fotat något än men ska göra så fort jag får tid. Kanske kan hinna med det i helgen..



Ha det så bra allihopa och hoppas ni komer gilla min "nya" blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0