Ledig? Vad är det?

Jag vet att det har varit ganska tyst här nu ett tag..har jobbat en vecka i sträck nu utan å va ledig å ska jobba några dar till så jag har inte haft tid att fota allt och sedan lägga in här. Men jag hoppas att det ska bli bättre nästa vecka. Det har varit så himla mycket nu både på jobbet å hemma så har itne hunnit nåt.
Måste fixa så jag kan lägga in mina bilder på datorn också..min hårddisk är proppfull! Å det blir ju inte bättre av att kameran också är det :/ Bahh blir galen tänk om man kunde ha oändligt med plats i datorn! Så bra det hade vart!
Nu ska jag städa vidare här hemma. Allt hamnar ju på efterslänten när man jobbar varje dag :(

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0