2011-03-11

Ni får ursäkta min urusla uppdatering här på min blogg! Men som sagt..det är ju bara min hobby att göra smycken och jag har haft lite annat att styra med under ett tag. Sen har tyvärr itne min plånbok tillåtit å köpa nya roliga smyckestillbehör :( Men nu har jag beställt en massa fjädrar för jag tycker det är så snyggt med fjädersmycken! Har alltid gillat det. För många härrans år sen köpte jag ett par jätte snygga fjäder örhängen i Växjö som jag sen ganska snabbt råkade slarva bort. Klantigt men vad gör man. Har en massa fjädrar som min kusin en gång i tiden plockat åt mig så dom har kommit till användning nu också :)

Har gjort en ear cuff till mig själv för jag ville testa och det kommer flera vill jag lova. Tyckte det var så läckert så jag tänkte varför ha en fejk ring uppe i örat när man kan ta ett hål? Så jag kommer ta hål å göra "äkta" ear cuff när det är gjort. Har en bild på ear cuffen jag gjort men den ligger på min mobil och jag vet i sjutton hur man för den till bloggen från telen.

Ska nog ta och springa ner till vårat postfack å kolla om jag fått mina beställda grejer :)  Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0