Ide torka

Har massa roliga grejer i min smyckesdels väska men inga ideér. Har några smycken som är klara som ska upp men är på landet nu å glömde min externa hårddisk hemma tyvärr. Skulle vilja att det bara flög in en massa roliga ideér i huvudet på mig. Vill skapa massa! Dock räcker inte tiden till så mycket just nu då jag får jobba väldigt mycket och när den lediga tiden finns har jag en lägenhet och städa.
Skulle vara skönt med lite semester men det kommer ju snart =) Då kanske även en liten hund kommer till familjen. Tänkte jag skulle stansa en namn bricka med mitt telefonummer på till hundens halsband då. Kan ju alltid vara bra att ha om den skulle springa bort. Hoppas hoppas att jag hittar en hund till semestern. Ingen som känner någon som säljer Pomeranian eller Shetland sheepdog valpar? Som är leverans klara till midsommar?

Usch! Sitter och stirrar på min smyckeslåda men kan verkligen inte ta för mig och göra något idag. det är ju det här med ide torka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0